luni, 6 august 2007

6 a lu' august

Intru direct in comunitatea bloggeri-lor cu un subiect mai mult sau mai putin pisat de alti neuroni. Ma refer aici la locurile de munca pentru tineri intr-un oras precum Iasul sa zicem. Pe timpul verii e cam nasoleala. De exemplu saptmana trecuta am fost la o prezentare Herbalife la Hotel Unirea. A fost penibil. Incepand de la :"Nu e asa ca ati visat dintotdeauana sa aveti un televizor?" si terminand cu "Modalitate mai simpla ca aceasta de a face bani nu exista." Hai sa fim seriosi, om' fi noi romanii mai modesti la capitolul vise si poate ramanem cu un nod in gat cand trece pe langa noi ultimul model de BMW sau mai stiu io ce alta marca de masina, dar nici chiar asa: sa avem ca principal ideal un "amarat" de televizor. Prezentarea Herbalife mi-a amintit de o alta prezentare la care am participat in aprilie, la Bucuresti. Atunci era vorba de American Experience. Am colegi care au plecat peste ocean cu acest program. Bafta lor e ca au avut inventivitate, pentru ca s-a aplicat perfect vorba romaneasca "socoteala de acasa nu e aceeasi cu cea din targ". Cam atat despre job-uri la Iasi. Atat, in sensul ca pentru prima mea postare pe blog cred ca e suficient. Sunt curios daca o sa citesc acest text, precum am citit cand eram in liceu, prima mea compunere libera din calsele I-IV...

4 comentarii:

  1. *clasele(penibil-primul comment mi-l dau chiar eu)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Nu-i asa ca ai visat sa ai propriul tau televizor?" Cunosc pusti care vor sa detina inca de la prima tinerete o vila cu piscina si masina ultimul tip. Prima tinerete = aprox. 30 ani. In ecuatia Roamnia... 30 ani - salariul mediu pe economie (max. 9 mil daca esti absolvent de studii universitare), necunoscuta ramine necunoscuta. Solutia? Poate ne ajuta Zina surprizelor, "nu-i asa?"

    Zina Surprizelor

    RăspundețiȘtergere
  3. Treci pe la Raiffeisen, Banca pentru Locuinte... pentru o prezentare gen "nu exista metoda mai usoara de a cistiga bani" :D!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo. Foarte frumos. Da. Splendid :) Ne-am angajat, deci tash! Toate cele bune. Pastreaza-ti fortele pentru medii mai banoase!:D
    Tash! Nu mai scrie, wa!

    RăspundețiȘtergere