duminică, 9 noiembrie 2008

Cu dedicatie

Dragul meu rrom, care ai reusit sa te incadrezi in cele 10 secunde de neatentie, pentru a-mi fura telefonul de pe tejghea vreau sa te felicit pentru profesionalism: ai inchis aparatul rapid, te-ai facut disparut "dupa blocuri" in cateva zeci de secunde, ce mai...ai lucrat ca la carte. Tin sa te anunt ca ai reusit sa imi dai peste cap planurile, am pierdut numere de telefon de care nu mai pot face rost sau oricum foarte greu. Astea insa sunt detalii alaturale langa scopul tau suprem de a-ti duce misiunea de hot de buzunare bronzat mai departe. Iti doresc toate cele bune, vezi ca tasta # merge un pic mai greu la telefon, dar te descurci tu. Abonamentul din pacate a trebuit sa il inchid. Aici nu te-am putut ajuta, dat fiind faptul ca ar fi trebuit sa iti platesc conversatiile tale cu rudele din Italia, Spania si alte locatii rromanizate. In astfel de momente, dragul meu prieten de tejghea, imi pun probleme daca sunt rasist ori ba..Hmm...greu de zis, oricum in primele 10 minute, dupa ce am observat ca nu mai e telefonul, am fost cel mai rasist din lume si aveam o dorinta intensa si clara de a-ti da foc, tie si intreg clanului din cort. Sunt vorbe la nervi, stai linistit, daca printr-o minune, ajungem sa ne cunoastem, cu siguranta iti voi multumi pentru ca m-ai scapat de acel telefon, care nu mai era oricum la moda si m-ai lasat fara numerele inutile de telefon. Este clar vina mea ca am ramas fara telefon si numere, te-am provocat in cele 10 secunde, cat am lasat telefonul pe tejghea si conversam cu vanzatorul, tu nu ai nici o vina, absolut niciuna, deci te rog, fara mustrari de constiinta si alte reactii lacrimogene. Uite, ca tot ziceam de o dedicatie, poate ti-o pui si sunet de apel:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu