joi, 7 august 2008

Plamanul celulitic

Am fost dimineata ca omul sa imi iau tigari. Ma rog, ca omul fumator ce sunt. Mi-a fost aruncat pachetul pe tejghea si m-am panicat cu ochii la “poza” de pe pachet. In general nimeream aceeasi poza, numai ca astazi am dat peste aia cu plamanii, ala din stanga sanatos, carne proaspata, iar celalalt afumat, de parca tocmai a fost luat de pe gratar. Cu ala afumat nu aveam nimic, dar cu celalalt, ala sanatos da. Privit de la o distanta mai mare de un metru arata ca un fund, ca sa nu spun cur de obez/a ornat cu celulita. Nasoala imagine dimineata, iti strica toata ziua. Ma uitam ca prostu la pachet, dar vanzatoarea m-a linistit “Sunt plamanii, arata ce patiti daca fumati”. La masa, din obisnuinta am aruncat pachetul de tigari pe masa, apoi a trebuit sa il intorc, ca vedeam iar celulita. Nu mai fuma, nu mai injura, nu mai respira. Hai frate…atunci de ce mai traiesc. O tigara scurteaza viata cu 7 minute dupa nu stiu ce studiu. Dar crap-ul din mancarea fast-food cu cat o scurteaza? Dar malpraxisul? Dar poluarea? De ce nu punem si pe ambalajele de la mancarea luata in fuga de la fast-food imagini horror? De ce nu punem pe halatele doctorilor? Adica sa stie pacientul: asta incearca sa te vindece, dar e posibil sa ii dea cu virgula, adica sa iti dea tie alt tratament decat cel de care ai nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu