joi, 21 august 2008
Prin comparatie
Tragedia aviatica, de ieri, din Spania soldata cu 146 de morti, 26 de raniti si 3 persoane disparute a adus din nou in prim plan riscul calatoriei cu avionul. Povestea cutiilor negre va fi din nou analizata si reanalizata. Ce s-a intamplat ieri la iberici mi-a adus aminte de un articol de la sfarsitul lui iulie din Academia Catavencu despre pista-autostrada a Aeroportului Baneasa. Iata o mostra din articol “Riscurile de accident aviatic? Pai, foarte mari. In scurt timp, traficul intens de pe Baneasa va face ca asfaltul din pista sa se deplaseze si sa formeze ridicaturi. Imaginati-va ca un avion care aterizeaza s-ar putea impiedica de o astfel de ridicatura. Sau mai bine nu va imaginati, aveti putina rabdare - daca nu intervine nimeni intru remedierea problemelor, o sa vedeti la televizor ce si cum se intimpla, la Stirile de la ora 5”. Acum, ca sa justific titlul postului, iata cum s-au petrecut lucrurile ieri la Madrid: “Avionul a iesit de pe pista si a explodat in jurul orei locale 14.45 (15.45, ora Romaniei), dupa ce efectuase o aterizare de urgenta la putin timp de la decolare”(9AM). Laitmotivul este pista, atat in cazul accidentului grav de ieri, cat si in cazul “investitiei” de la Baneasa. Probabil clientii curselor low cost de la Baneasa, au asigurare de viata si nu trebuie sa isi faca griji.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Daca nici de piste nu au grija, daca nici macar de decolare si de aterizare nu ii doare, de ce sa te astepti la o calatorie in aer fara probleme? Control aerian, who cares? Cu vaporul, de-acum.
RăspundețiȘtergereSunt probleme si la vapoare, dar na..macar mai speri intr-o bucata de scandura pe care sa plutesti, apoi sa naufragiezi pe o insula si s-o arzi ca Robinson, pe cand la explozie te arzi si atat..
RăspundețiȘtergereSi aeroportul din Bacau are probleme cu pista, acesta nu prea se vede. In locul ei observi pietre, smoala si buruieni.
RăspundețiȘtergereClar, cel mai sigur e pe jos. Plec pana la Paris, ne auzim peste un an:)
RăspundețiȘtergere