vineri, 12 iunie 2009

Moldovean prost si taran

Exista aceasta conceptie sau mai bine zis, vorba, pentru a defini oamenii redusi in pitoreasca Capitala. Ceea ce m-a determinat sa apas pe taste pe acest subiect este o discutie din cursul zilei de azi cu un absolvent de liceu de aici, care a umplut paharul, adica am mai auzit ca se foloseste "Bai moldovene, bai tarane du-te acasa" prin zona, dar discutia de azi argumentata m-a provocat din simplul motiv ca in mare parte, veacul mi l-am dus pana acum in inima Moldovei, Iasul fiind piesa rara, ca zona geografica si oras pentru mine. Omuletul de azi s-a amuzat teribil de limbajul moldovenesc, apoi a inceput sa imi dea exemple de sloganuri din trafic care ii implica pe moldoveni, indiferent daca acestia sunt sau nu implicati in altercatia stradala. Pentru ca pe proaspatul absolvent de liceu de astazi l-am lamurit, tin acum sa ma adresez semenilor lui care folosesc moldovenii in injuraturile lor si orneaza cu taran si prost insulta. Inculti de capitala, infatuati si mandri ca au facut primul caca aici va doresc sa va calce trenul pe trecerea de pietoni pentru a mai amortiza din invidia voastra, conform careia moldovenii, niste tarani, fara scoala, vin si va iau aici locul pe piata locurilor de munca si poate si gagica cat timp stati mirati si cu mandria de bucurestean expusa prin grimasa de rigoare. Acum va dedic o melodie pe care noi iesim la prasit, tragem vaca de coada sa o mulgem si fumam un joint din porumb uscat, complet relaxati:

4 comentarii:

  1. mai pune si tu paragrafe in posturile tale. Sunt foarte greu de citit.

    e asa de greu sa dai un enter? :P moldovene!

    RăspundețiȘtergere
  2. eram in focul discursului moldovene, e si lung al draq' textul, te-ai chinuit cu lupa:P

    RăspundețiȘtergere
  3. iti dai seama ca am citit doar primele 2 fraze

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere