marți, 8 iulie 2008

George Carlin

Un prieten mi-a trimis un link acum aproximativ un an. Link-ul ducea pe „televizorul internetului”, adica pe YouTube si il prezenta pe George Carlin. Nu am bagat in seama link-ul. Recent am dat de acest George Carlin. Regret ca nu am accesat link-ul trimis de prietenul meu acum un an. Eram cu siguranta cu cinci minute mai destept acum. Sunt vorbe mari oare acestea? Sa vezi cum gandeste un om, sa exclami „wow” si sa reconsideri un pic credintele, principiile si directia pe care o ai in viata. Omul face show, lumea aplauda, este stand-up comedy, dar pe langa caracteristica de show-biz stuff, omul are si profunzime. Pana sa aflu de el, George Carlin a decedat. Printre toate defectele erei in care traim avem avantajul tehnologiei. Aceasta permite ca cel mai sus amintit, sa poata fi accesat in mai putin de 2 minute de pe YouTube, printr-o simpla cautare. Mai jos sunt doar doua mostre de George Carlin. Traim intr-o lume ipocrita. Dat fiind acest aspect, foarte putini recunosc starea de fapt. Mai intai despre vot si politicieni, pentru ca tot s-a incheiat campania electorala de curand si va incepe alta in toamna:


Apoi despre religie, bu hu hu:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu