luni, 22 septembrie 2008

Yahoo are probleme!?

Mail-ul zice nu, "sfantu" Messenger la fel, ce se petrece domnule Yahoo? In momente ca astea reusim sa ne masuram dependenta fata de mail, new media, internet, dar nu cred ca Yahoo s-a apucat sa desfasoare o campanie, prin care sa ajute consumatorul de internet sa realizeze ca isi iroseste prea multe ore din viata, in fata display-ului "magic". Singura explicatie ar fi ca Yahoo se duce de rapa. Amuzant este ca in timp ce scriu acest post, observ ca si-a revenit serviciul de mail. Foarte tare, nici nu am apucat sa postez si am fost auzit. Multumesc si pe viitor nu mai vreau sa vad asta, cand incerc sa imi verific mail-ul:

2 comentarii:

  1. Eu am incercat intr-o seara sa-mi verific mail-ul(e un ritual) si ma intreba daca vreau sa-mi fac cont pe yahoo finca ala pe care l-am tastat acolo nu exista. Say what?! Daca as fi avut adresa cu "2002" in coada, mai zic sa ma ia peste picior, dar la cat de bussines e formatul, chiar m-au jignit.
    P.S.: Totul e magic la tine? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da, asta cu riscul de a deveni redundant. Atata tehnologie, nu vezi ce comoda si simpla e viata, mai avem putin si ajungem retardati de-a dreptu', de aici ideea de magic, creiere in moarte clinica, ce poate fi mai bun de atat..:)

    RăspundețiȘtergere