marți, 14 aprilie 2009

Revolutia nimanui


Are 21 de ani, se numeste Victoria si este in centrul telenovelei de la Chisinau, cu Voronin in rol principal, Putin in rol secundar si cetatenii (se pot numi asa niste oameni ignorati de toate structurile internationale? cetatenii au o tara, in cazul acesta tara ii are pe ei si nu le da drumul sub amenintarea secerei si a ciocanului democratic rusesc) Republicii Moldova pe post de figuranti. Conversatie pe messenger, pentru ca acest mijloc de comunicare (banal si enervant uneori) a capatat o importanta foarte mare pentru tinerii basarabeni, care de la jucausele emoticoane si BUZZ-uri, au trecut la mesaje disperate si discutii pe tara si pe moarte:

Victoria: ne intoarcem la revolutie
raileanu catalin: ia zi..
raileanu catalin: am vazut liderii opozitie...fata in fata cu voronin...
Victoria: pe cine? pe copii care au distrus presidentia?
Victoria: sincer multe lucruri s-au produs, cred ca chiar planuite de voronin
raileanu catalin: vrei sa vezi ceva?
raileanu catalin: il stii pe mircea badea, nu?
Victoria: da, am auzit de el, dar reaminteste-mi
Victoria: au inchis toate posturile rominesti
raileanu catalin: mda..l-a asta ma asteptam
Victoria: si citeva situ-ri de opozitie
Victoria: la voi ce se vb despre ceea ce se petrece la noi?
raileanu catalin: exact ce zice badea, ma rog...majoritatea..o dau in d-alea...hai sa tipam..hai sa-i sustinem....dar...e degeaba...agitatie inutila

Victoria: mmm, noi aveam sperante la ue, dar, aia s-au intors cu fundu ca au problemele lor
raileanu catalin: tu stai exact in chisinau?
Victoria: da, am fost la miting
raileanu catalin: si? care e situatia? victime? de ce razi..a fost amuzant miting-ul?
Victoria: bine eu nu am participat la demolari
Victoria: erau 200 de oameni care cred ca au fost platiti sa distruga parlamentul si presidentia
raileanu catalin: platiti de?
butterfly.dulce: de voronin, ca apoi sa faca dictatura aici si restul stateau se uitau
raileanu catalin: uau...astia isi insceneaza ca si americanii propriul atentat...WTC
Victoria: si tipau jos comunisti in piata
Victoria: sau moldova ,ardealul, tara romaneasca
raileanu catalin: si care e starea de fapt...adica...e genul de panica?
Victoria: ceva de genu
raileanu catalin: politia ce rol are?
Victoria: pai sa vezi ce a facut voronin
raileanu catalin: ia zi
Victoria: seara dupa ce au ramas putini in piata, a facut arestari, au batut pe multi, la universitate se efectueaza controale, se verifica cei care apsenteaza
raileanu catalin: uau...comunismul are inca pumn de fier...
Victoria: m-am dezamgit in multe lucruri care s-au petrecut
raileanu catalin: te-ai dezamagit?
Victoria: m-am dezamgit in multe lucruri care s-au petrecut
raileanu catalin: te-ai dezamagit?
Victoria: si faptul ca noi am fost asa usor speriati
Victoria: da
raileanu catalin: tu pe tine?
raileanu catalin: pai ai tu puterea de decizie?
Victoria: eu am incercat, am fost la miting, dar multi sunt impotriva la comunisti. ce au facut? au stat acasa.
Victoria: ba ca sa nu isi piarda serviciul, ba ca se tem de politie si multe alte lucruri
raileanu catalin: iti dai seama ca nu e asa simplu sa decizi sa iti pui viata in pericol...pana la urma din popor vin victimele colaterale in astfel de situatii..
raileanu catalin: nu toata lumea are coaie mai pe romaneste
Victoria: da

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu